تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سپاهانی‌ها از مکتبی برخاسته‌اند که با زحمت و مشقت فراوان جام‌های رنگارنگ را کسب می‌کنند و دایما مدعی قهرمانی اند

سایت گل- با توجه به رقابت تنگاتنگ تیمهای مدعی استقلال و سپاهان برسر جام دوازدهم ، و شرایط حساس جدول، مدیران این دو تیم  شمشیرها را برای یکدیگر از رو بسته اند. .
به گزارش گل ، بعد از گذشت چندروز از مصاحبه علی فتح الله زاده علیه سرپرست سپاهان  اینبار میرشاد ماجدی سرپرست استقلال طی مصاحبه ای دوباره به پای رسول خوروش و تیم سپاهان پیچید .
سرپرست تیم استقلال  گفته است : سپاهانی ها باید خوشحال باشند که ما مزد زحمتهایمان را در زمین بازی می گیریم ، ویا اینکه پنالتی هایمان را نمی گیرند و برنده از زمین خارج می شویم !
 این اظهارات  ، سبب شد تا مدیر تیم فوتبال سپاهان که قرار بود دیگر پاسخ کسی را ندهد " روزه سکوت " خود را بشکند . خوروش در مصاحبه با گل چنین می گوید:

مجیدی و بولکو
مدیر تیم سپاهان می گوید : خط مشی سپاهان  در اینست که بجای وقت تلف کردن و ایجادهرگونه جنگ و جدالهای کلامی با این وآن ،بایستی با قدرت مسایل و حواشی را از دور بر تیم کنار زد  ، ما "تازه به دوران رسیده ها " جواب "اقایان " را با ادله و برهان دادیم به روند کاریمان ادامه دادیم ولی مثل اینکه "سر دوستان استقلالی برای مجادله های کلامی درد می کند" . در جواب انها باید بگویم بیشترین اشتباهات در لیگ برتر به ضرر تیم سپاهان اتفاق افتاده است ، این نظر با کارشناسان برنامه پر مخاطب نود کاملا منطبق است
جالب است که  در بازی استقلال -  پیکان فرهاد مجیدی خطا می کند و گل می زند اما در بازی  صنعت نفت ابادان و سپاهان در آبادان  گل صحیح آروین بولکو مردود اعلام می شود. اگر این اشتباهان به ضرر ما تمام نمی شد اکنون با اختلاف فاحش 5 الی 6 امتیاز با استقلالی ها در صدر جدول تکیه می زدیم . در بازی این تیم مقابل راه آهن هم دیدیم که چه شد .

این چه عدالتی است؟
 درحالیکه  میرشاد ماجدی اظهار داشته ما به مردانگی وپهلوانی پایبندیم . خوروش با عصبانیت هرچه تمام رک وپوست کنده این طور جواب می دهد : تیم  سپاهان از مکتب شاهینی برخاسته که رعایت اصول پهلوانی و جوانمری ، احترام به بزرگترها و پیشکسوتان همیشه در دستور کارشان بوده ، هست و خواهد بود . سپاهانیها از مکتبی برخاسته اند که با زحمت و مشقت فراوان جامهای رنگارنگ را کسب می کنند ودایما مدعی قهرمانی اند . 
او ادامه می دهد :سپاهان با تمام تیمهای بزرگ و مدعی همچون تراکتورسازی  یا فولاد  رقابت جوانمردانه دارد اما با استقلال خیر . چرا بی عدالتی ؟ در این فوتبال چه عدالتی است که تیمهایی مانند سپاهان ، فولاد خوزستان ، تراکتور سازی باید در شیراز مسابقه خود را بر روی موکت برگزار کنند آنوقت متولیان امر هفته اینده شرایط چمن ورزشگاه حافظیه را برای استقلالی ها مهیا می کنند .
به گزارش گل خوروش در ادامه می گوید : اگر بی انصاف نداند که انصاف چیست ؟ انصاف داند که بی انصاف کیست . چرا استقلال باید بخاطر شرایط بد جوی یک روز دیرتر خود را به شهر رشت برساند ، ولی برای سپاهان بر فرض اینکه اگر سنگ هم از آسمان ببارد این حسن نیتها وجود ندارد . در واقع چمن مناسب و ایده ال حافظیه شیراز راه قهرمانی شما را فراهم کرده اصلا نگران نباشید .

 فیلم اشتباهات داوران را منتشر خواهیم کرد
مدیر تیم سپاهان در انتها با توجه به اینکه اشتباهات داوران را به ضرر سپاهان و به نفع استقلالی ها قلمداد کرد تصریح کرد ، چنانچه شرایط مهیا شود ،فیلم تمام اشتباهات داوران که به ضرر سپاهان و به نفع تیم استقلال تمام شده را منتشر خواهیم کرد تا افکار عمومی خودشان حق را به حق دار برسانند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس